søndag 3. oktober 2010

En herlig uke på fjellet :)



Denne uka har vært helt fantastisk for meg som elsker å gå i fjellet.
Lørdag gikk jeg, jentene og to tantegutter på Skoften.



Fredag tok jeg turen over Sæterfjellet og Skarven på Eide.



Torsdag tok jeg med to venninner opp i Trollkyrkjas grotter.



Onsdag gikk jeg og min kjære på Raudtua på Skarset. Dette "skuret" var heldigvis ubemannet. Nå i disse jakttider kunne det jo ha sittet noen der klar på avtrekkeren ;-)



Tirsdag gikk på Lågheia, Høgheia og over til Talstadhesten i Elnesvågen.



Alle dagene var været helt fantastisk. Håper på mange slike dager nå utover høsten. Båtsesongen er snart på hell, så nå er det fjellet som gjelder.

2 kommentarer:

FO - 2 sa...

Skjønner at du virkelig har kost deg den siste uken, ja.
Bilde nr. 2 er utrolig flott.
Majestetisk og veldig vakkert landskap. FOR en utsikt!
Nr. 3 og 4 er nydelige bilder og spennende "smakebiter" fra turene dine.
Kos deg videre! :)

-Mitt lille rede- sa...

Nydlige bilder :o)