torsdag 21. mai 2009

Bjørndalen og Kyststien



Tirsdag ettermiddag gikk jeg, Maja, Timmi, Andreas og svigerfar oppi Bjørndalen. Der finnes både Bjørndalsvatnet og Bjørndalshiet. Hadde ikke vært der før, men fant fort ut at denne turen kan jeg ta flere ganger ilag med ungene. Kun 20 minutt å gå.



Maja synes det var stor stas at bestefar ble med.



I dag har jeg, jentene og min svigerinne, Ingvill, gått kyststien i Bud. Jeg må bare si at vi har vært kjempeheldige med været i det siste. Alle fire ble belønnet med softis etter turen. Kjørte Ingvill tilbake til campingplassen hvor hun og min bror holder til nå i helgen. Ungene koset seg på lekeplassen ei stund, før vi dro hjem for å lage pizza. Spiste middag på verandaen i dag. Herlig!



Hellbillies er en norsk rockegruppe som ble dannet i Ål i Hallingdal i 1990. En av deres store hit "Ei krasafaren steinbu", er opprinnelig hentet fra Hal Ketchum`s Past the point of rescue. Hvilken versjon liker du best?

Ingen kommentarer: