mandag 16. april 2012

Grisvåglærå i frenfjorden

Fra lørdag til søndag var vi en gjeng som samlet oss på Grisvåglærå. Godt at sesongen er i gang igjen.


Jeg og jentene nyter utsikten fra Gristoppen.


 Boris ble også med opp på Gristoppen flere ganger iløpet av helga. Livet på Forøya er herlig både for liten, stor og firbeinte. Gleder meg allerede til neste tur.


Jeg sliter litt med motivasjonen til å blogge, derfor så lenge mellom hvert innlegg. Noen tips for å hjelpe meg med motivasjonen?

1 kommentar:

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Hei Elisabeth:)) Ja dere må besøke Alnes. En nydelig tur å gå rund hele giske kommune.

Det er mye skjær der men med kartplotter skal dere klare dere bra om dere vil gå rundt vigra også:) Der er det mye skjær bak og ut mot havet.

Dere kommer til å storkose dere der ute:) Bare spør om du lurer på noe. Et eldorado med hvite badestrender og gode snusemuligheter både for barn og hunder:)))

Jammen lenge siden jeg har besøkt bloggen din, tror jeg må legge meg til som følger så jeg kan titte innom oftere:))

Motivasjon til bloggen er jo at du har så mye fine turbilder!!! og forsett med det...jeg også blir litt lei iblant men lysten dukker som regel oppigjen:)))

Jillklem:)))