lørdag 4. juni 2011

Nye STIKK UT-poster. Kvannfjellet og Skoften

Jakten på flere STIKK UT-poster fortsetter foreløpig i egen kommune. Onsdag besteg jeg Kvannfjellet (980 moh.) Utrolig vakker utsikt fra toppen. Første bildet er knipset mot Eide.


Bildet under er av Luten t.v og Bjørnen sees som en spiss rett over Trondalsvatnet. Der var jeg og noen venninner tidlig i oktober sist år, men ble overrasket av tåke :( Turen skal gjøres på nytt i år!


Utsikt utover frenfjorden


I går tok jeg med jentene + noen andre slektninger for å gå på Skoften i Malmefjorden. Der sikret jeg meg STIKK UT-post nr. 8 i hjemkommunen. Bare 2 igjen!


En artig tur for ungene med dyreliv og leking på lekeplassen. Ekstra spennende var det å sjekke alle fuglekassene langs stien. Noen med egg og noen med fugler...


Neste tur blir lagt til Valletua eller Jendemsfjellet, så da er det bare å finne tid :)  GOD TUR UT!




Ingen kommentarer: