søndag 13. mars 2011

Fjellturer på Gran Canaria


Her er vi på vei til Norgesplassen fra Puerto Rico. Gikk helt fra hotellet vårt i Amadores. Vet ikke hvorfor, men ser at bildene er veldig uklare. Hadde med oss et lite dårlig Casiokamera...


Norgesplassen. Ingen utsikt og egentlig en kjedelig plass.


Skreiv oss inn i boka da etter utallige andre nordmenn :)


En annen dag gikk vi fra Amadores og langt inni huttiheita. Aner ikke hva det heter der, men det var til tider ganske bratt og luftig.


Annet landskap enn hva vi er vant til hjemme i norge.


Og mange firfisler, præriehare, fugler osv.


Kaktuser var det også mange av i flere varianter.



Utsikt ned mot Puerto Rico.


3 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Herlige bilder og sikkert supre opplevelser Elisabeth! Tviler på om jeg hadde fått med meg min kjære på fjelltur i syden.. :O Klarer det ikke her hjemme heller, men JEG LIKER DETTE MASSE, hi-hi!

Godt med kjæresteuke tenker jeg ;)

Ha ei super uke!
Klem, Eli Kristin

Evelyn sa...

Hei :) herlig bile fra en fin plass.. sikkert en kjempe fin opplevelse.

Ha ei flott kommende uke :)

♥ Stines hverdag sa...

Hei! Jeg har hatt en lang pause fra bloggingen, men nå er jeg tilbake. Det ser ut som om dere har hatt en fin tur til Gran Canaria. Jeg holdt meg langs sjøen når jeg var der ;) men har hørt flere sagt at det er fint å gå i fjellene.