torsdag 17. september 2009

Igang med turene igjen...


Endelig er jeg igang med turene igjen. Høsten er den fineste tiden for fjellturer. Søndag gikk jeg, mannen,alle ungene, min eldste bror med samboer og sønn Skoftemarsjen. Jeg gikk den for 20. gang og fikk en fin premie. Været var som vanlig ikke det beste, så vi ble våt!



Mandag tok jeg turen på Jendemsfjellet. Første gang jeg går dit opp mens det er sol. Nyyyydelig utsikt. Møtte mange andre turgåere da jeg var på vei ned igjen.



Jeg håper været blir noen lunde i helgen, så jeg kan ta med meg jentene på tur. God helg alle sammen!


2 kommentarer:

Monika sa...

Heisan - for noen flotte bilder :)
misusnner deg litt dei turene - skulle budd litt nærare - så kunne vi tatt turen sammen :-)
God helg til deg og
smil fra monika

FO - 2 sa...

Utrolig fin utsikt!
FOR noen farger!
Vakkert! :)