lørdag 15. oktober 2011

Skoften og Gulltanna


I dag tok jeg med jentene og to venninner av de på en fjelltur. Gulltanna 591 moh. på Averøya var målet.


Det ble mange drikkepauser, mye sang, fliring, skråling og spising :o)


Tross mange pauser, kom vi oss opp alle fem. Jentene var i kjempegodt humør :)


Fredag var fridag for mitt vedkommende, så da blir det tur. Jeg tok med nabobikkja og gikk på Skoften for første gang siden Skoftemarsjen. Bonzo var kjempefornøyd med en uventet tur.


Nettsidetips: På Streif!

1 kommentar:

elisetheoline sa...

Ja, jeg kommer absolutt til å savne barnehage ungene, så det er veldig kjekt å kunne følge med på bloggen din! Er helt sikker på at du inspirerer mange barnefamilier rundt om. Jeg blir i hvert fall inspirert :) Herlige stemninger i bildene dine!!! Stå på med bloggingen Elisabeth :D