lørdag 20. november 2010

Mange turer i det siste...



Disse to første bildene er fra en av turene til Høgheia.



Under her ser vi Eva og Bonzo på Elnessetra. En lett tur som jeg går rett som det er.



Jeg har også tatt med meg Ingvill på Valltua en tur.
Her skimtes fjellsetervatnet i bakgrunnen.



På toppen møtte vi en av de sprekeste karene her i området.
Kjell Hanekamhaug :)



Nydelig vær å gå på tur i.



Fjellsetervatnet



Skihytta i Molde er et populært turmål.





Så til slutt noen bilder av utsikten fra Lågheia.







Har vært på mange flere turer, men kan ikke ta med bilder fra alle. Akkurat nå er jeg oppe i 60 turer dette året, men flere skal det bli :)

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Elisabeth og tusen takk for kommentaren hos meg ;) For noen herlige bilder. Jeg er imponert over den flotte naturen hos deg. Og ikke minst - dine antall turer til fjells også, hi-hi. Fjellgeit!! Det er bare til å stå på videre ;)

Kos deg - ha ei fortsatt super helg! Klem fra Eli Kristin