lørdag 4. april 2009

Nordneset i tåke

Farstadstranden



I dag var det meldt strålende sol fra skyfri himmel, så jeg fikk ordnet med barnevakt allerede i går for å gå på fjellet i dag. Mamma kom hjem til oss like etter kl. 10 i dag, men tåka lå tjukk som en graut rundt alle fjell, så jeg valgte kyststien ut til Nordneset fyr i stedet. Tenk så mye finere bildene hadde vært med blå himmel...



Da jeg var på vei hjem igjen, dukket selvfølgelig både solen og den blå himmelen opp. Ergerlig at det ikke skjedde før, men vi koset oss med boller og annet snacks på verandaen da jeg kom hjem.
Etter å ha vært en snartur nede ved havna, dro vi på besøk til mamma. Der var også min yngste bror og datteren hans. En herlig dag ute, så ungene sovnet tvert da jeg la de i kveld.



Ønsker alle ei fortsatt fin helg!

1 kommentar:

Grete sa...

Heisann,ja tenk det ble sol i dag tilslutt, nesten sommer light!
Håper at finværet holder seg,men værvarselet sier visst noe annet:(
Ønsker deg en fin søndag,du finner deg vel et fjell eller ei fjøre å rusle i ,du Elisabeth :)

Klem fra Grete.